Kulturno-povijesni spomenici - rezultati 3
IME I PREZIME | N | T1 | T2 | T3 | PT | SO | PPP | S | UKUPNO |
Andrea Fatorić |
| 10 | 10 | 10 |
|
|
|
|
|
Jana Cestnik |
| 10 | 10 | 10 |
|
|
|
|
|
Klara Tuličić |
| 10 | 10 | 10 |
|
|
|
|
|
Ingrid Blašković |
| 10 | 9 | 9 |
|
|
| 4 |
|
Aurora Brnelić |
| 10 | 10 | 10 |
|
|
| 4 |
|
Vanesa Damijanić |
| 10 | 10 | 10 |
|
|
| 4 |
|
Dajana Baćac |
| 10 | 10 | 9 |
|
|
| 3 |
|
Lorena Peter |
| 10 | 10 | 9 |
|
|
|
|
|
Petra Blažević |
| 10 | --- | --- |
|
|
|
|
|
Minika Šumar |
| 10 | 10 | 10 |
|
|
| 4 |
|
Anita Grgurić |
| 10 | --- | 8 |
|
|
|
|
|
Magdalena Črnko |
| 10 | 10 | 10 |
|
|
|
|
|
Ivana Šuflaj |
| 10 | 10 | 10 |
|
|
| 4 |
|
Anamarija Štauber |
| 10 | 10 | 10 |
|
|
| 4 |
|
Alisa Haračić |
| 10 | 10 | 10 |
|
|
| 3 |
|
Martina Antonac |
| 10 | 10 | 10 |
|
|
| 3 |
|
Katarina Matizović |
| 9 | 10 | 9 |
|
|
|
|
|
Anja Devčić |
| 9 | 9 | 9 |
|
|
|
|
|
Milica Božičković |
| 9 | 9 | 10 |
|
|
|
|
|
Ella Antić |
| 9 | 10 | 10 |
|
|
| 4 |
|
Irena Gašparović |
| 9 | 9 | 10 |
|
|
| 4 |
|
Zoran Palavra – P |
| 9 | 10 | 10 |
|
|
|
|
|
Marta Pokos – P |
| 9 | 9 | 10 |
|
|
|
|
|
Jasmina Čaušević |
| 9 | 10 | 10 |
|
|
|
|
|
Valentina Vajda |
| 9 | 9 | 10 |
|
|
| 3 |
|
Katarina Jug |
| 9 | 10 | 10 |
|
|
| 4 |
|
Nikolina Dobran |
| 9 | 9 | 10 |
|
|
| 4 |
|
Suzana Radić |
| 9 | 10 | 10 |
|
|
| 4 |
|
Tena Bićanić |
| 0 | 5 | 6 |
|
|
| 4 |
|
Maksimilian Kadum |
| --- | 9 | 10 |
|
|
|
|
|
Blanka Lozić – P |
| --- | 8 | 10 |
|
|
|
|
|
Antonela Živković |
| --- | ---- | --- |
|
|
|
|
|
Martina Vuletić |
| --- | 10 | --- |
|
|
|
|
|
Luka Jonjić |
|
| 9 |
|
|
|
|
|
|
Ian Tataj - P |
| --- | --- | 8 |
|
|
|
|
|
N – nastava
T1 – prvi test
T2 – drugi test
T3 – treći test
PT – popravni test(ovi)
SO – srednja ocjena redovitog i popravnog testa
PPP – power point prezentacija
S – seminarski rad
--- - obvezatno pisanje popravnog testa 8. lipnja 2016.
* - nemogućnost izlaska na završni ispit – ponovno upisivanje predmeta
Student kod kojeg nije naveden ukupni broj bodova jer nije izvršio sve obveze s nastave, ne može pristupiti završnom ispitu dok ih ne riješi.
Bodove za nastavu dobivaju studenti koji su joj nazočili redovito i pozorno je pratili.
Kod seminarskog rada i power point prezentacije ocjenjuje se pripremljenost, vještina izlaganja, suvislost, jasnoća i preglednost podataka, kao i količina pravopisnih pogrešaka.
Bodovi na testu dobivaju se ako je točno riješeno barem 50 % pitanja.
Završnom ispitu ne mogu pristupiti studenti koji nisu pisali sva tri testa.
Studenti koji tijekom kontinuiranog praćenja tijekom nastave nisu ostvarili najmanje 25 % ocjene (stupac ukupno) na završnom ispitu mogu dobiti maksimalnu ocjenu dovoljan (2).