Ured za kvalitetu
Služba za kvalitetu osnovana je 2007. godine kao ustrojbena jedinica Zajedničkih službi Sveučilišta. Pročišćenim Pravilnikom o sustavu za kvalitetu (2009.) mijenja ime u Središnji ured za kvalitetu, a Pravilnikom o ustroju radnih mjesta (2011.) mijenja ime u Ured za kvalitetu (dalje: Ured).
Ured je:
- ustrojbena jedinica Rektorata.
- stručna, tehnička i administrativna potpora svim ostalim tijelima Sustava.
- administrativno središte Sveučilišta u nacionalnoj mreži osiguravanja kvalitete.
Ustroj radnih mjesta u Uredu propisuje se Pravilnikom o ustrojstvu radnih mjesta Sveučilišta.
Djelovanje Ureda:
- djeluje sukladno Strategiji Sustava i godišnjem planu aktivnosti. Godišnji plan aktivnosti odobravaju Glavni odbor i Senat.
- sudjeluje u izradi svih dokumenata Sustava (smjernica, kriterija, standarda, postupaka, procedura i planova aktivnosti i sl.).
- provodi sve postupke vezane za istraživanje percepcije kvalitete svih dionika Sveučilišta.
- vodi jedinstvenu dokumentaciju o svim aktivnostima Sustava.
- podnosi izvješće o svom radu Glavnom odboru i Senatu najmanje jednom godišnje.
Za rezultate svoga rada Ured je odgovoran Senatu i rektoru.