Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Zagrebačka 30, Pula
Centrala: +385 (52) 377 000
E-mail: ured(at)unipu.hr

PočetnaWebmailStudomat

Novosti Prati novosti putem:

Sastavnice

Muzička akademija u Puli

Ishodi učenja na razini programa studija

 

PREDDIPLOMSKI STUDIJ SOLO PJEVANJA

Naziv zanimanja (profil): sveučilišni prvostupnik/prvostupnica pjevanja (bacccalaureus/baccalaurea) muzike - univ. bacc. mus.

(umjetničko područje, polje glazbena umjetnost, grana reprodukcija glazbe)

Razina kvalifikacije: 6

Obujam kvalifikacije: 240 ECTS (8 semestra)

Uvjet: kvalifikacija na 4.2 razini uz razredbeni postupak

Opći ishodi prvostupnika/prvostupnice solo pjevanja ogledaju se u kompetencijama (znanjima, vještinama i sposobnostima prenošenje stručnih i umjetničkih spoznaja, dosega, te izvođačkih vještina) koje su očekivane na umjetničkom području sukladno s drugim reproduktivnim glazbenim umjetnicima i glazbenim pedagozima.

Specifični ishodi razdijeljeni su na one koji su u okviru stručnih i u okviru glazbeno-teorijskih kolegija. Dodatne kompetencije za rad u nastavi stječu se odabirom i polaganjem kolegija Edukacijskoga paketa. Ishodi izbornih kolegija nadopunjuju i prate ishode obveznih kolegija.

Osim što će prvostupnici aktivno i pasivno ovladati glazbom, bit će sposobni samostalno pripremiti, aranžirati i izvesti glazbena djela – odnosno vokalne dionice - raznih povijesnih i stilskih razdoblja. Individualnim i grupnim vježbama postižu se znanja i maksimalni glazbeno-umjetnički dosezi kod svakog studenta, budućeg odgajatelja i glazbenog pedagoga, ali i reproduktivnog vokalnog umjetnika.

Nakon četverogodišnjega studija student/studentica biti će osposobljen/osposobljena za:

  • interpretaciju i analiziranje povijesno i stilski različitih skladbi kako solističkih, tako i komornih i zborskih
  • osmišljavanje i razumijevanje individualne interpretacije
  • razumijevanje  nužnost povezivanja vokalno-tehničkih vještina s umjetničkim segmentima interpretacije
  • poznavanje funkcije vokalnog instrumenta te primjenu vokalno-tehničke vještine na skladbama iz zadanog repertoara
  • razvijanje kritičkog promišljanja sakupljenih i dobivenih informacija
  • vrednovanje vlastite izvedbe i izvedbe drugih
  • stvaranje i realizaciju vlastite vokalno-tehničke i umjetničke kreacije umjetničkoga djela iz zadanog repertoara te ju demonstrirati na nastavi, u situaciji ispita i/ili na javnome nastupu pred širom publikom
  • koncentrirano izvođenje programa u trajanju do 40 minuta – solističko nastupanje (izvođenje solo pjesama, oratorija, misa, kantata i/ili opera)
  • vođenje školskih, amaterskih i sličnih vokalnih i/ili vokalno-instrumentalnih ansambala
  • interpretaciju na klaviru za potrebe nastavničke struke, sviranje partitura, klavirske pratnje i sličnih sadržaja
  • za praktičnu vokalnu demonstraciju kroz interpretaciju pjevanih vježbi i dionica u grupi i individualno
  • prepoznavanje i opisivanje kvalitetnih zvučnih i formalnih karakteristika skladbi
  • prepoznavanje i interpretiranje glazbenog izraza na koncertima i istraživanje novih skladbi
  • analiziranje i kritičko razmatranje glazbenih oblika raznih stilskih razdoblja
  • analitički pristup harmonijskoj i polifonoj strukturi glazbenog djela
  • samostalnu harmonijsku nadgradnju različitih melodijskih predložaka
  • precizno intonativno i metro-ritamsko izvođenje, percipiranje, memoriranje i zapisivanje glazbe
  • opis  osobina  glazbenih djela te poznavanje značajki pojedinih povijesnih i stilskih razdoblja
  • prepoznavanje i analiziranje te razlikovanje i usporedbu glazbenih vrsta, epoha i stilova
  • pravilno definiranje, analiziranje i kritičko razmatranje glazbenih oblika raznih stilskih razdoblja
  • orijentaciju u partituri i osnovnu primjenu vokalnog instrumenta
  • primjenu suvremene tehnologije i tehnoloških vještina (obrada teksta, obrada zvuka, notografija, software-i za analizu glasa)
  • opisati, razlikovati i upotrijebiti studijsku i računalnu opremu, sinkronizirati audio i video zapise
  • suradnju s različitim obrazovnim i kulturnim institucijama
  • prenošenje znanja i vještina na području razumijevanja glazbenih oblika, vokalne tehnike, vježbanja, sposobnost uočavanja subjektivnih potreba pojedinih učenika
  • pomoćne poslove u područjima obrazovanja, i kulture uopće.
  • nastavak studiranja na diplomskom studiju