Ishodi učenja na razini programa studija
PREDDIPLOMSKI STUDIJ SOLO PJEVANJA
Naziv zanimanja (profil): sveučilišni prvostupnik/prvostupnica pjevanja (bacccalaureus/baccalaurea) muzike - univ. bacc. mus. (umjetničko područje, polje glazbena umjetnost, grana reprodukcija glazbe) Razina kvalifikacije: 6 Obujam kvalifikacije: 240 ECTS (8 semestra) Uvjet: kvalifikacija na 4.2 razini uz razredbeni postupak |
Opći ishodi prvostupnika/prvostupnice solo pjevanja ogledaju se u kompetencijama (znanjima, vještinama i sposobnostima prenošenje stručnih i umjetničkih spoznaja, dosega, te izvođačkih vještina) koje su očekivane na umjetničkom području sukladno s drugim reproduktivnim glazbenim umjetnicima i glazbenim pedagozima.
Specifični ishodi razdijeljeni su na one koji su u okviru stručnih i u okviru glazbeno-teorijskih kolegija. Dodatne kompetencije za rad u nastavi stječu se odabirom i polaganjem kolegija Edukacijskoga paketa. Ishodi izbornih kolegija nadopunjuju i prate ishode obveznih kolegija.
Osim što će prvostupnici aktivno i pasivno ovladati glazbom, bit će sposobni samostalno pripremiti, aranžirati i izvesti glazbena djela – odnosno vokalne dionice - raznih povijesnih i stilskih razdoblja. Individualnim i grupnim vježbama postižu se znanja i maksimalni glazbeno-umjetnički dosezi kod svakog studenta, budućeg odgajatelja i glazbenog pedagoga, ali i reproduktivnog vokalnog umjetnika.
Nakon četverogodišnjega studija student/studentica biti će osposobljen/osposobljena za:
- interpretaciju i analiziranje povijesno i stilski različitih skladbi kako solističkih, tako i komornih i zborskih
- osmišljavanje i razumijevanje individualne interpretacije
- razumijevanje nužnost povezivanja vokalno-tehničkih vještina s umjetničkim segmentima interpretacije
- poznavanje funkcije vokalnog instrumenta te primjenu vokalno-tehničke vještine na skladbama iz zadanog repertoara
- razvijanje kritičkog promišljanja sakupljenih i dobivenih informacija
- vrednovanje vlastite izvedbe i izvedbe drugih
- stvaranje i realizaciju vlastite vokalno-tehničke i umjetničke kreacije umjetničkoga djela iz zadanog repertoara te ju demonstrirati na nastavi, u situaciji ispita i/ili na javnome nastupu pred širom publikom
- koncentrirano izvođenje programa u trajanju do 40 minuta – solističko nastupanje (izvođenje solo pjesama, oratorija, misa, kantata i/ili opera)
- vođenje školskih, amaterskih i sličnih vokalnih i/ili vokalno-instrumentalnih ansambala
- interpretaciju na klaviru za potrebe nastavničke struke, sviranje partitura, klavirske pratnje i sličnih sadržaja
- za praktičnu vokalnu demonstraciju kroz interpretaciju pjevanih vježbi i dionica u grupi i individualno
- prepoznavanje i opisivanje kvalitetnih zvučnih i formalnih karakteristika skladbi
- prepoznavanje i interpretiranje glazbenog izraza na koncertima i istraživanje novih skladbi
- analiziranje i kritičko razmatranje glazbenih oblika raznih stilskih razdoblja
- analitički pristup harmonijskoj i polifonoj strukturi glazbenog djela
- samostalnu harmonijsku nadgradnju različitih melodijskih predložaka
- precizno intonativno i metro-ritamsko izvođenje, percipiranje, memoriranje i zapisivanje glazbe
- opis osobina glazbenih djela te poznavanje značajki pojedinih povijesnih i stilskih razdoblja
- prepoznavanje i analiziranje te razlikovanje i usporedbu glazbenih vrsta, epoha i stilova
- pravilno definiranje, analiziranje i kritičko razmatranje glazbenih oblika raznih stilskih razdoblja
- orijentaciju u partituri i osnovnu primjenu vokalnog instrumenta
- primjenu suvremene tehnologije i tehnoloških vještina (obrada teksta, obrada zvuka, notografija, software-i za analizu glasa)
- opisati, razlikovati i upotrijebiti studijsku i računalnu opremu, sinkronizirati audio i video zapise
- suradnju s različitim obrazovnim i kulturnim institucijama
- prenošenje znanja i vještina na području razumijevanja glazbenih oblika, vokalne tehnike, vježbanja, sposobnost uočavanja subjektivnih potreba pojedinih učenika
- pomoćne poslove u područjima obrazovanja, i kulture uopće.
- nastavak studiranja na diplomskom studiju